zaterdag 8 augustus 2009

Terugblik eerste week...


Zo'n eerste week is natuurlijk hectisch maar we hebben weer veel geleerd. Bedankt voor de gestuurde tips van administratieve en boekhoudkundige aard, daar ligt nu mijn speerpunt voor komende week.

Verder heb ik met heel veel mensen gesproken over mijn business en kaartjes uitgereikt. Ofwel mijn verhaal in de week gelegd en mijn missie uiteengezet. Dat laatste kan ook heel goed met huishoudsport samengaan. Ik voelde me bijna een bezienswaardigheid met zeem en spons ;-p
Het wonderlijke is dat dit alles door mij niet als 'werken' wordt gezien. Ik voel me zo gedreven en fantastisch dat het me bijna als vanzelf afgaat. Almost scary... Uiteraard is niet alles 'honkydory' maar dat betreft eigenlijk allemaal dingen die zijdelings op mijn pad komen. Deze houden me gefocused en scherp op mijn eigen aandeel in het geheel en dat kan alleen maar goed zijn. Ik mag eindelijk weer leren en fouten maken en men, wat leer ik daar veel van :-D

Het is ook een stuk minder vermoeiend overigens om gewoon te bekennen en zeggen dat ik iets niet handig heb aangepakt in plaats van energie te zetten op het 'verdedigen' van een standpunt. En elke dag is een nieuwe dag. Zo zit er ook eindelijk weer wat schot in mijn eigen afslankproces. Na toch wel een paar maanden stabiel te zijn geweest, wil de wijzer weer zakken en kruipt de wijzerweer verder in de richting van mijn streef gewicht...
Welvarende groet!

13 opmerkingen:

Me! zei

Heerlijk toch, en zolang als het leuk blijft is er ook niets aan de hand. Het voordeel is dat je eigen baas bent en dan presteer je gewoonlijk net iets meer.

Wieneke zei

Als ik nou bij jou aanbel en zeg: zo, hier ben ik dan. Ga mijn welzijn maar coachen alsjeblieft. Wat gebeurt er dan met mij? *geeft graag aanzetten tot nieuwe logjes* ;-)

marjolijn zei

Dat was zeker een enerverende week denk ik.
Maar zo moet het goed komen.
succes met alle stappen voor komende week.
En heerlijk dat je er zoveel plezier aan beleefd.
Keep goiing...!!!

Natje zei

Oh wat klink je lekker positief! Ik ben echt blij voor je dat alles zo goed gaat! Heerlijk. Natje xxx

Redstar zei

Als eigen baas werk je anders als voor een andere baas. De meeste mensen dan..

Succes! :-D

ria zei

Klinkt allemaal lekker positief hoor, ga zo voort! ;-)

Mikelodeon zei

@ Wieneke; ik denk dat jij aardig jouw welzijn op orde hebt. Als je aangeeft mijn hulp te wensen bij gewichtsverlies dan kan ik je adviseren hoe gewicht te verliezen en helpen door je te coachen. Ahum, geen logje dus;-) nog niet...

fialas zei

ik kan je alleen maar deze tip geven: laat je niet helemaal opvreten door je bezigheden, en ga zo af en toe een uurtje wandelen,liefst in je uppie, het maakt je hoofd leeg en houd je lijf slank.

Mikelodeon zei

@fialas; ik kan je geruststellen hoor want ik beweeg elke dag, heerlijk en ik zou niet meer zonder kunnen. Op werkdagen pak ik de fiets naar utrecht en op de overige dagen roei en wandel ik. dat zet lijf en geest in beweging :-)

Rainbow Light zei

stoer hoor, zo'n echt deurbordje! gefeliciteerd, en dat je energie overhoud van dit werk geeft alleen maar aan dat je op de goeie weg bent, evenals je gewicht ;-)!

Thérèse zei

Nou, even kort vandaag, "da's mooi!"
Verwacht van mij geen boekhoudkundige tips noch huishoudelijke. Ik wens je gewoon succes!! Met je zaak én je gewicht!

Plato zei

Het klinkt goed. Je doet nieuwe dingen en die maken je blij. Tja en als je dan ook nog in staat bent het gevecht niet aan te gaan maar toe te geven waar je niet helemaal goed zat, dan ben je hartstikke goed bezig en verdien je alle respect.

Bij deze.

Filo zei

Heb even teruggelezen en het is wel duidelijk dat je als een speer gaat! Geweldig!