zaterdag 26 september 2009

Fan, de premiere...

Het was een zinderende avond en ik heb met volle teugen genoten van Nienkes film. Er zitten hele ontroerende dingen in en ik heb ook heerlijk kunnen bulderen van het lachen. Het is een prachtig document geworden waarmee zij zeker anderen kan inspireren nooit je droom zomaar op te geven. Heel inspirerend hoe ze zich door niets en niemand laat weerhouden datgene te bereiken wat zij wil bereiken. Wellicht wat obsessief zo hier en daar maar ook doorspekt met zelfkennis en zelfspot en haar heerlijke humor.
Op de foto hierboven staat ze met haar idool Liz Burch die tegenwoordig een gewoon leven leidt incluis kantoorbaan maar die zichtbaar ervan genoot om nog een keer in de spotlights te staan. Kijken dus op 12 oktober NED 2 om 22.50 uur bij de NCRVnaar FAN.

Verder gaat het in huize M flitsend, we maken ons op voor een vakantie naar de states, meer weten of volgen? Dat kan via http://marthamaxim.blogspot.com/ ik hoop aldaar ook weer eens tijd te hebben om rond te neuzen bij mijn lezers.
Naar vakantie hunkerende groet!

10 opmerkingen:

Me! zei

Af en toe moet je even afschakelen en er lekker tussenuit...

hanscke zei

Is ze er eindelijk weer eens, gaat ze weer weg...

marjolijn zei

Fijne reis, en geniet er maar volop van...!!

sillymetalking zei

oh, wat spannend, ga het in mijn agenda schrijven. Kan ik het hopelijk niet vergeten!!
En heel fijne reis!!
groetje silly

sillymetalking zei

oh, wat spannend, ga het in mijn agenda schrijven. Kan ik het hopelijk niet vergeten!!
En heel fijne reis!!
groetje silly

ria zei

Ja, ik zag haar al een paar keer op tv, leuk! Jullie een hele fijne vakantie ;-)

geertje zei

Heerlijk, weer lekker op vakantie!!
Geniet ervan, Martha! Ik zal je volgen.

plato zei

Leuk voor Nienke. Ik ga zeker kijken.

En jij... veel plezier in de states.

Pasula zei

Bijzonder als je droom zo uitkomt!
Ga lekker genieten van je vakantie Mike, je hebt het verdiend!

Pasula zei

Wat een lieve reactie gaf je, dankjewel! :D