donderdag 24 september 2009

Leuke TV tip vanavond...


De meeste weten wel dat ik geen buismens ben, gewoon te saai en tegenwoordig heb ik er geen tijd voor over. Voor vanavond maak ik echter een uitzondering.
Als alles goed gaat en er geen rampen gebeuren dan mag mijn nicht Nienke Eijsink vanavond bij de Wereld draait door, vertellen over haar film 'FAN'. Morgenavond is de wereldpremiere. Ik ben supertrots op Nienke, ze heeft een heel eigen en vaak zeer humoristische kijk op het leven. Ik hoop dit weekend te kunnen bloggen over de film zelf, deze wordt overigens 12 oktober uitgezonden bij de NCRV op NED 2 om 22.50uur.

Tot zover een trotse zwaai :-D

4 opmerkingen:

Terrebel zei

Zo stoer! Je hebt nu een heuse beroemdheid in de familie...maar voor mij blijf jij toch beroemder, hoor! ;-)

plato zei

Ik sluit me bij Terrebel aan. Natuurlijk doe ik dat.

Min zei

Ik keek toevallig DWDD en ineens ging het over de film Fan, ik dacht gelijk aan je.

aargh zei

Wat leuk, ik had natuurlijk zullen kijken als ik een tv had gehad. Goeie nicht, wees maar trots! :-).