donderdag 22 oktober 2009

Rustig an...

Ik moet gewoon eens ophouden met te denken dat ik ik iets niet kan. Niet lullen of tobben maar gewoon doen. Zo kreeg ik vanochtend de boekhouder op bezoek en wat blijkt, met een paar kleine tips heb ik de boel al bijna voor elkaar. Ik heb een mooi digitaal pakket en de aangifte kan via het programma verzonden worden. Tuurlijk houdt ie wel ff vinger aan de pols, ik blijf natuurlijk een stresskipje en het is nog geen 31 oktober ;-)
Zonde van de afgelopen dagen waarin ik mezelf regelmatig met fronzend hoofd heb aangetroffen, nergens voor nodig!
Ook niet voor niets trok ik afgelopen maandag avond al een affirmatiekaartje waarvan de tekst eigenlijk pas nu tot me doordringt: "ik laat alle denkbeelden over mijn beparkingen los"...
Pfff, nou ja, beter dat het laat doordringt dan niet :-D
opgeluchte groet!

10 opmerkingen:

ria zei

Fijn! :-D
Zo zie je maar weer, alles komt altijd goed ;-)

Redstar zei

Ja die stress was voor niets. Voor alles is een oplossing,en problemen bestaan niet want dat zijn uitdagingen :-)

Me! zei

Zie je wel, ik had gelijk.

Terrebel zei

Het valt altijd maar niet altijd mee. In dit geval gelukkig wel. En nu maar lekker slapen...

Thérèse zei

Ah, gelukkig; dat klinkt al veel beter.
Het is ook niet niks zomaar een nieuwe zaak beginnen; houd de moed er maar in, hoor!!

marjolijn zei

Gelukkig...het komt weer goed.
Op naar een fijn weekend.

Pasula zei

Mooi zo!
En nu lekker van het weekend genieten en alles: LOSLATEN. :D

hanscke zei

Je weet het toch, een mens lijdt het meest aan het geen hij vreest maar nimmer op komt dagen. Voor een volgende keer, met je blote voeten buiten in het gras, prevel een aantal malen, ik ben goed geaard, natuurlijk rooi ik het wel. Doet wonderen.

geertje zei

Ik herken het heel erg! Ik had het met al dat wat nog gedaan moest worden aan mijn boek. Dacht dat ik het niet kon, dat ik de deadline niet zou halen... en zelfs met affirmaties bleef het zeuren op de achtergrond... maar kan het nu ook loslaten. Lijkt wel afkicken, na al dat vasthouden! Het lukt je wel, Martha!OT: mijn boek komt a.s. vrijdag de 30e uit!!

Filo zei

Ja, die onzekerheid kennen we allemaal wel, denk ik :o)
Vorig jaar is hier de driemaandelijkse administratie voor kleine ondernemers ingegaan.. Eén keer per 3 maanden is een drama! En iedere keer weer neem ik me voor het voor mezelf per week te doen, maar ja.. discipline.. wat is dat ook alweer? :o)