zaterdag 12 december 2009

Kerstbal...


Even weer een moment voor mezelf en bezinning :-) Waar haalde ik vroeger de tijd vandaan om te bloggen en om te reagluren?

Gaat voor jou de tijd ook zo snel? Komt dat doordat de dagen nu zo kort zijn of leven we daadwerkelijk zo snel?

Hoe dan ook, we leven alweer bijna 5 dagen verder na mijn laatste blogje, hopelijk wordt die interval niet groter ;-)

De voorlaatste keer schreef ik over het plateau waar ik me gewichtshalve op bevond. Het gewicht bleef stabiel en zakte niet verder naar beneden. Nou ik kan je melden dat er weer beweging inzit hoor. Het gaat heel langzaam maar in 14 dagen is er een pond vanaf. Daar moet ik wel bij opmerken dat er bijna 1 kg aan spier is bijgekomen (jabbadabbadoe). Ik meet mezelf regelmatig door dus kan prima monitoren wat er in mijn lijf gebeurd, voor zover mijn broeksband me dat niet vertelt :-D

Inmiddels is huize Mikelodeon alweer helemaal in kerstsferen gedoopt. Ik geniet van de gezellige lichtjes, misschien niet helemaal klimaatneutraal maar goed, ik tracht op andere wijze mijn steentje op dat gebied bij te dragen. De jongens vinden het ook reuze gezellig en slaan de (onbreekbare) kerstballen onophoudelijk de huiskamer door. Helaas is bij dit wilde spel één van mijn uit 3 exemplaren bestaande ranke waxinelichtjeshouder overleden. De overgebleven twee houden dapper stand.

Gezellige groet!

12 opmerkingen:

Francky zei

ik heb er de laatste maanden 6 kg af gekregen, maar nu wordt het gevaarlijk met de feestdagen in het vooruitzicht.
De tijd vliegt inderdaad snel. Waar is de tijd dat we aftelden naar 2000. 10 jaar geleden reeds.

marjolijn zei

Tijd gaat snel ja, heeft ook vast met de korte dagen te maken.
Ja, leuk hé al die lichtjes.
Op naar een fijne zondag, weer helemaal opgeknapt...??

Me! zei

Nog een paar dagen en het jaar nadert zijn einde alweer. Het gaat idd ontzettend snel.

Pasula zei

De tijd gaat zeker snel en zelfs zo snel dat ik me vandaag pas besefte dat ik de kerstkaarten nog moest kopen... inmiddels gedaan, maar tijd om te schrijven nog niet echt haha. Morgen maak ik een hele lange treinreis dus dan is er een uitstekende gelegenheid voor. ;-)
Enneh wat betreft die schoentjes, ik vermoed dat ze niet echt lekker lopen (spiegels wegen best wel wat) en vrij duur zijn, maar we zullen zien of de trend zich voortzet. ;-)

Redstar zei

De tijd gaat als een raket zo snel. Meten van toegenomen spiervolume doe ik maar een keer per maand. Ik controleer dan ook mijn vetpercentage. Geicht is bij mij niet belangrijk daar ik tegenwoordig behoorlijk op hoog niveau sport.

r zei

Deze maand kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan, maar tijd heb ik wel overal voor hoor. Jij bent weer druk met andere dingen en een dag heeft nu eenmaal niet meer dan 24 uur ;-)

fialas zei

het mooiste kerstlicht vind ik die zonnestralen die zo af de parelmoeren wolken doorschijnen. Dat zijn kerstkaartluchten, zegt mijn buurmeisje.

geertje zei

En hoe kijk je nu naar dit jaar terug, Martha?
Succesvol jaar?

Thérèse zei

Ja, het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat. Zo ben je op; zo moet je weer naar bed.
Leuk toch dat 'de jongens' lol hebben met de kerstballen. Och, dan sneuvelt er maar eens iets. Het had jezelf ook kunnen gebeuren, met al die spieren zeker.

Roosnans zei

time flies when you're having fun...zeggen ze toch niet voor niks!?!?!
en laat die katten maar schuiven! heerlijk stel!
dikke knuf!

Plato zei

Die katten doen ook maar. Hier liggen ze gezapig op de bank trouwens. Een blikje voer en je hebt er de hele dag geen kind meer aan.

Gezellige dagen gewenst. Het klinkt alvast heel goed. En slank ook.

hanscke zei

Mooi woord, reagluren, maar ik herken het wel, ook ik schijn steeds minder tijd daar voor te hebben of heeft het te maken met in te ruimen?