dinsdag 16 februari 2010

Bedankt ...


Na een arbeidzame dag kom ik thuis in een koud huis met 2 blerende katten. Gauw eten op gezet, katten gevoerd en brievenbus leeggemaakt. Zie ik een 'bij de buren afgegeven' berichtje tussen de post zitten. Ik haal diep adem, schuivel naar de buren en verneem uit eerste hand dat hun huis reeds is verkocht. Natuurlijk heb ik ze van harte gefeliciteerd en hoefde mijn blijheid hierover niet te veinzen.... Helemaal blij word ik als ik zie wat er bij de buren is afgegeven, een prachtig boeket.

Ik spoed mij naar huis alwaar ik onder een hoogrode blos van opwinding speur naar een afzenderskaartje, mezelf onderwijl afvragend of ik een anonieme aanbidder heb of dat lief spontaan mij een boeketje bloemen laat bezorgen...

Helaas voor mij niets van dat alles, geen verlate Valentijnsbos, wel een getypt berichtje voor lief, dat ie bedankt wordt voor zijn inzet en prestaties....

Nou ja, ik mag er ook naar kijken van hem, dat dan weer wel ;-)

Een bloemige groet...

13 opmerkingen:

Wieneke zei

Sjonge, da's snel! Dat is zeker een bloemetje waard, ook al is het dan niet direct voor jou. ;-) En dan nu maar afwachten hoe de nieuwe buren zijn. Best spannend!

Me! zei

Ach ja, je hebt er zelfs een foto van...

Terrebel zei

Van bloemen kun je altijd genieten. Of ze nu voor jou zijn of niet. Kijk maar eens in de natuur...

ria zei

Hihihi ;-)
Fijn dat de buren al zo snel verkocht hebben, nu maar afwachten hoe de nieuwe zijn.

Lin's ding zei

hahaha...leuk dat je lief een bloemetje kreeg en dat is zeker lekker genieten net van het als van het verkochte huis. Die nieuwe buren zijn wel goed hoor.

Marjolijn zei

Gelukkig mag jij er ook van meegenieten. Altijd leuk zo'n mooie bos bloemen in een vaas.
Nu even afwachten wie de nieuwe buren gaan worden.
Fijne dag vandaag.

Pasula zei

Hahaha geweldig! *Gniffel*

Enneh OT: tuurlijk mag je volgend jaar mee naar de HHB, alleen hij is er dit jaar nog t/m aankomend weekend dussss ;-)

Roosnans zei

grin... ik zie je al helemaal snuffelen naar dat kaartje..grin!
Hopelijk krijg je straks toffe buren!

hug!

geertje zei

Wat jammer nou toch, Martha, geen geheime aanbidder. Tenminste niet 1 die bloemen stuurt... :-)

plato voor de kop zei

Dus geen romantische partner en geen geheime lover? Tja, dan kun je beter verhuizen naar Romancenië. Droevig hoor. Maar ja, ik heb het ook niet gedaan. Omdat we Valentijnsdag niks vinden. Maar andere dagen wel degelijk :-)

Thérèse zei

Nou ja, die buren ben je dan snel kwijt. En je kunt toch gewoon meegenieten van het boeket??

fialas zei

ik hoop dat jullie fijne nieuwe buren krijgen. Zelf zit ik met buren van links en van rechts links en rechts gebeiteld, en die aan de overkant zijn vrienden geworden. Moet er niet aan denken dat er eentje verhuist.

filo zei

oneerlijk gewoon dat die bloemen niet voor jou waren ;-)
Ben benieuwd of je leuke nieuwe buurtjes gaat krijgen!