dinsdag 23 maart 2010

Jaardag.....



Ik was vanochtend al heel blij dat ik thuis geen Sara bij mijn deur had staan, je weet het tenslotte maar nooit met je buren en naaste familie ;-) Ik dacht dan ook de dans der Sara te hebben ontlopen.

Dacht dus, de schok was groot bij de aanblik van mijn werkplek.

De hele balie beplakt met feestelijke slingers en bordjes met het getal 50 erop en alsof dat nog niet genoeg duidelijk maakt wat er aan de hand is mocht ik ook nog een groot rozet met '50' opspelden.
Ik kan er niet meer omheen, laat staan onderuit en ik laat het (op)gelaten over me heen komen, go with the flow...

Al voor 8.30 uur stromen de gelukswensen met de vele collega's binnen. Dus lieve collega's die mijn openbare werkplek zo hebben opgeknapt, bedankt voor de vele felicitaties, zoenen van volslagen onbekenden en de big smile op mijn gezicht.

Volledig geschokte en in verwarring zijnde groet

14 opmerkingen:

Wieneke zei

Wees welkom in de club! Van harte en nog vele jaren erbij. Ik stuur je zo meteen nog een Lawson kaart, want jarig zijn zonder een felikaart van Lawson is half werk :-)

Marjolijn zei

Van harte proficiat...!!
Ja, voel je welkom in de club van 50 en meer.
Het doet geen pijn, en er blijven gewoon 24 uur in een dag , 7dagen in een week, 12 maanden in een jaar zitten.
Kortom er veranderd niets.
Fijne avond verder nog.

Me! zei

welkom bij de jong bejaarden. Van harte proficiat.

ria zei

Gefeliciteerd! Zolang je je lekker en gezond voelt is er toch niets aan de hand, je bent zo oud als je je voelt hoor ;-)

Roosnans zei

ha ha ha !!! lang leve je collega's!!! Veel plezier nog op je jaardag!!! en nogmaals: GEFELICITEERD!!!!

hug

Redstar zei

Van Harte Martha! Nog eens 50 erbij! : )

Linneke zei

Van harte gefeliciteerd met je 50ste jaargang!
Geef er - ook al is het twee dagen later - nog een 'ferme lap' op :-)

hanscke zei

Saartje, nog van harte gefeliciteerd. Dit is veel leuker dan dat er helemaal geen aandacht aan bested wordt.

Lin's ding zei

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet nog even lekker na van het feestgedruis. Nog vele jaren vol liefde en geluk erbij

Pasula zei

Haha geweldig! Wat leuk dat je collega's al zo'n voorpret hadden, en dan jouw verbaasde gezicht... je hebt de rozet toch wel netjes de hele dag gedragen he? ;-)
Van harte en ik wens je er zeker nog 50 jaar bij!

Thérèse zei

Arme jij!!! Om zo akelig verwend te worden; van je collega's moet je het maar hebben.
Maar van mij ook hiep hiep hiep....HOERA!!!
"Er is er een 50, dat kun je wel zien, dat is zij....."

Nee, hoor, het is je niet aan te zien en nog vele gelukkige, slanke en weet ik wat niet allemaal dagen gewenst.

Renesmurf zei

Een dag om nooit te vergeten!
Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Van harte!!
en had jij even mazzel dat het voor je huis rustig was, maar alleen op je werk, anders was vast de hele buurt uitgelopen om je te kussen!!

Leuk hoor jarig zijn!! Hoop dat je lekker verwent bent!!
groetje Silly

Soofy zei

God, lieve zus, was ik rijkelijk laat met mijn felicitatie, maar dat je 50 werd en dat ik dat niet zelf heb uitgevogeld vind ik nogal onvergeeflijk. Ik maak het wel goed met 75 OK? ;-)
Klopt het dat je weer in de USA bent? Kan het me niet voorstellen: er is geen plaatsvervangend blog. Daarentegen is 23 maart alweer een weekje geleden... Ik hoor t wel... Binnenkort lekker nassen, ja?