maandag 26 april 2010

Top weekend...



Afgelopen weekend weer een trainingsweekend gehad van Herbalife. Twee dagen doorgebracht in Hotels van Oranje aan de boulevard van Noordwijk, prachtige locatie. Wat gebeurt er toch altijd veel op zo'n LDW, kippenvel gewoon. Herbalife is het wonderlijkste en warmste bedrijf waar ik ooit mee heb gewerkt. Hoe langer ik met de producten werk hoe trotser ik ben hier deel van uit te mogen maken. Ik heb de afgelopen dagen prachtige mensen ontmoet waaronder een vrouw die 75 kilo is afgeslankt! Stel je voor VIJF EN ZEVENTIG KILO, fenomenaal! Echt het kan. Ik ben weer helemaal opgeladen :-)
Ik heb trouwens meegewerkt aan bovenstaande productie. Als je heel goed kijkt zie je me helemaal links achteraan zitten. Helaas is mijn 'verhaal' eruit geknipt maar mijn verhaal ken je immers al ;-)Als je de originele brede versie wil zien klik dan hier
Apetrotse groet!

6 opmerkingen:

Terrebel zei

Dat zijn de fijnere weekenden! Inspirerend ook.

Me! zei

Ik heb de brede versie bekeken en found You... Alleen houd ik het zelf liever op verse voeding dan voeding uit een potje.

Pasula zei

Heerlijk om dat mee te maken en het gevoel te hebben dat je echt iets kan bijdragen. Goed bezig Mike!

hanscke zei

Je gaat er wel helemaal echt voor, dat kan nooit verkeerd zijn

Wieneke zei

75 kilo!!! Goede genade, dan ben je dus een heel mens kwijt. Maar waar laten we het vel, Martha? Waar laten we het losse vel?

Redstar zei

Het is allemaal mogelijk. Ik heb iemand geholpen ruim dertig kilo te verliezen.

Tof dat je bent gaan rennen. En natuurlijk lukt dat je wel ondanks dat je omgeving denkt van niet.

Het lukte mij zelfs, en ik had een groter probleem dan jou :D

Succes met de opbouw van het joggen/rennen!