zondag 6 juni 2010

Ze zijn er weer...


We hebben een heerlijke tijd gehad en hebben heel veel gezien, zelfs beren. Amerika is een prachtig land en het lijkt erop dat ze een beetje wakker beginnen te worden wat de wegwerpmentaliteit betreft. Ik zag meer reclame voor duurzame producten en zowaar in 2 hotels geen plastig wegwerpborden met plastic bestaek maar het echte werk :-)
Ook had het merendeel van de motels al gekozen voor cartonnen bordjes en bekers wat alweer een hele verbetering is tegenover al het plastic wat ze eerder gebruikten.

Verder heb ik me weer verbaasd over hoe schoon en opgeruimd het er is, ook wat dat betreft lijken ze bewuster van de omgeving te zijn geworden. Verder leek het mij dat er meer reclame werd gemaakt om meer te gaan bewegen, een prima zaak natuurlijk want er lopen nog steeds heel veel fatso's rond. Bij mij gaaf de weegschaal 3,5 kilo zwaarder aan, ik heb dan ook lekker genoten en menig biertje gedronken. Toch denk ik niet dat ik echt ben aangekomen en ik verwacht dat mijn gewicht zich binnen enkele dagen zal normaliseren. Zo'n lange vliegreis doet wat met je lichaam en je houdt makkelijker vocht vast.

Ik heb in elk geval weer reuze zin om de sportiviteiten weer op te pakken want dat is er op de grote hoogtes waar we de laatse week verbleven niet van gekomen, ik had de grootste moeite om gewoon op de been te blijven :-D

9 opmerkingen:

ria zei

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn en uitgebreid genoten hebben. Die kilootjes zijn er zo weer af, lekker weer op de sportieve toer!

Terrebel zei

Welkom terug! En fijn om te lezen dat "zelfs in Amerika" een mentaliteitsverandering op gang is gekomen.

Wieneke zei

Welkom thuis. Jullie hadden een leuke reis, hoor. En wat is nou drie kilo.... dat fiks jij vast wel even :-)

Me! zei

ach, dat is er zo weer vanaf. En je gaat toch niet op vakantie om jezelf in te perken.

Redstar zei

Welkom terug! Je lichaams gewicht kan makkelijk een kilo of twee meer wegen dor vocht of slechte stoelgang. Niets om je zorgen om te maken nee, hoewel die biertjes? :D

Natje zei

Välkommen hemma! Fijn dat jullie zo genoten hebben van de reis, ik vond het leuk om mee te gaan via de foto's. En dat gewicht heb je zo weer eraf. Natje xxx

Marjolijn zei

Welkom terug, en fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben.
Succes met alles weer.

Soofy zei

Hee zusje, alweer terug? De omwentelimg gaat hier in het Oosten schijnbaar iets sneller gezien het hardlopen van de tijd. Nu ja, kwistooknie hoelang je weg zou blijven. Ik hield me de laatste dagen bezig met een boek (en het werden er drie) van Karin Slaughter B-) en dan weet je het wel hahaha. Blijven over jouw sappige verhalen uit het ultieme Westen. Wat in het vat zit verzuurt immers niet, integendeel... Welkom thuis

Pasula zei

Gaat lukken met dat sporten!
Welkom thuis. :D