vrijdag 25 november 2016

Vakantieblues...

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, ja gehàd want het is op. Maandag Vandaag begint het lieve leven weer van voor af aan.

De afgelopen 4 weken veel gezien en gedaan, eindelijk kwam lief uit zijn winterslaap luie stoel met stapel boeken. Als ontdekkingsreiziger en avonturier was geen berg hem te hoog en geen brug te ver.
Dat gaat mij dan weer te ver, ik houd meer van regelmatig een wandelingetje en niet gelijk van die dagmarsen. Maar goed ik heb dappere pogingen gedaan hem bij te benen.

Nog een beetje in deze doe- en ontdekmodus vraag ik lief vandaag om er samen even op uit te gaan met in gedachten het natuurgebied, de blauwe kamer. Het weer is zonnig met weliswaar een straf windje maar volgens mij ideaal om even de beentjes te strekken.

Lief heeft zich echter alweer helemaal begraven in meegebrachte boeken en tijdschriften. "Een rondje Wetering" bromt hij vanachter een dikke pil.
We zijn weer terug -zucht-.

Landerige groet


2 opmerkingen:

John zei

Goh, ik wist niet dat je nog steeds een blog bij hield. Dus wel. Leuk dat je even bij me kwam buurten ook. En nu, nu weer vol aan de bak dus. Sterkte :)

martha schipper zei

Ha John dank voor je reactie. Heb 6 jaar gezwegen maar het begint weer te kriebelen. Geen tijd voor een dagelijks blog maar zo af en toe wil ik wel weer in de pen kruipen. Ik kom zeker af en toe bij je lezen, groet m